En weer is het gelukt: De ludieke verrassingsprijs 2016 is voor Tic-Tac

20161102_213550_resized_1

Opnieuw is het gelukt om een extra prijs in de wacht te slepen bij de Rabo Clubkas Campagne. De inhoud van de prijs zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt.
Ook dit keer wonnen wij door het inzenden van een filmpje. Was het vorig jaar het bedenksel van Thom de Vos, dit keer werd het promotiefilmpje bedacht door Irene Bijsterveld en gemaakt door Henk Driessen.

img-20161103-wa0000
img-20161103-wa0001

En de opbrengst is…..20161102_212415_resized

Door dit succes zouden we bijna vergeten te vermelden hoeveel de Clubkas Campagne voor Tic-Tac heeft opgebracht. Met maar liefst 193 stemmen is het € 723,75 geworden.

 

 

Dank aan alle leden die op Tic-Tac hebben gestemd.

img-20161103-wa0004